Stockholm och Bie~

Ska börja det här inlägget med att säga till min lilla moster Anna att jag inte har något alls emot att hon läser min blogg! Och det gör inget att hon fattar alla förkortningar heller, det är väl bara bra xD Och tack för ze tipsen ^^ Men jag tror inte att det händer så mycket skandaler i mitt liv xD
Okeido.. Idag ha ´r jag varit i Stockholm med Greta och träffat Bianca. Så himla awesome, gud vad jag har saknat henne! Men imorgon åker hon hem igen så då kommer vi inte kunna träffas på ett tag igen D: *sadface*
Sötisarna!
Vi gick till nån random affär och provade kjolar också ^^ Både den första och den andra tyckte jag var riktigt söta, den tredje var bara epic XD Skulle prova en svart med lila band också (den ligger på golvet på den sista bilden). Det stod ''One size'', men med det här asset...? I DON'T THINK SO!
Vill ha! Kanske går dit igen när jag inte är helt pank ^^ Kommer nog vara det ett tag nu.. Mamma gav mig 500:- för att köpa vinterskor, men jag måste köpa godis till min och min kära vän Nellys halloweenfest nu på fredag D: FÖRLÅT MAMMA, men jag måste vänta med det tills nästa månad! Det är väl ändå lugnt eftersom det inte är läge för vinterskor riktigt än ^^
Har även hittat min nya favoritaffär idag; Accessorize! ♥ Dom har så himla mycket söta saker där och jag vill ha typ allt ^^ Till exempel glass-våtservetter och allt här nedan~ Gud vad jag önskar jag hade pengar nog att köpa vad jag ville D: Och så såg jag jättefina lila fjäder-örhängen på en annan affär också. ÅHÅHÅ, fönstershopping räcker inte :(
Fail att ringen blev 347729 gånger större än handskarna OwO Btw, var det bara jag som gillade halsduken? O_____O
Ja och så nu på kvällen har jag passat Elliot ^^ Men nu sover han förstås!
Imorgon kommer Klas hit, måste verkligen städa.. O____O
Haha Elliot och jag idag:
Elliot: ''Jag är kär i dig''
Jag: ''Aw sötis jag älskar dig!''
''Vem är du kär i?''
''... Klas XD''
''Klas? Vem är han kär i då?''
''......... mig..? ^^''
Så fick Ellie Bellie världens sadface och sa att han inte ville att Klas skulle komma hit. Haha asså sötnosen! ^^, ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0