In School~

Eh... Upptäckte just att en text jag skrev på bloggen nu i helgen aldrig publicerades eller hamnade i utkast, och bloggen är lixom det enda stället jag sparat den på D: Eller ja det hade jag ju inte! Väldigt störande. Den som var så bra och dessutom helt ny D: Får försöka komma ihåg den och lägga upp den senare då!
Anyways, tömde min mobil på bilder för ett par dagar sen, så nu ska jag lägga lite här på bloggen 8D Blir bilder från skolan idag ^^ Haha dålig kvalité men det är lugnt 8D
HAHAHA älska dom här första! Från i åttan när vi gjorde ansiktsmålning på varandra på bilden XD Haha jag och Grea åkte buss hem och såg ut sådär, ni kan ju gissa om folk stirrade XD *Kastar in bilden på mig och Greta tillsammans eftersom jag inte la upp den tidigare*. Den andra är på Becka i vår klass ^^
HIHIHI Greta typ.. nån vecka sen?? Gjorde en fin frisyr på mig 8D
Haha våran kära mattelärare ♥ Han säger att vi måste be om hjälp om man behöver, men jag vill i alla fall inte, han stinker koskit.
HAHAHA GUD VAD SUR GRETA BLEV PÅ MIG FÖR ATT JAG LA UPP DEN HÄR PÅ FACEBOOK! Som dom flesta av er vet är ju då Jasper vår kära brevvän från Singapore. När jag la upp den hon baa ''Hallå tänk om han ser?'' jag baa ''men jag kan inte hjälpa att jag älskar honom!''. Så skrev han till mig igår och frågade vem det var som skrivit det, jag sa att det var Greta. Så idag när jag sa det till henne i skolan fick hon pms för det var tydligen jag som skrivit det, haha. Så hon skrev till Jasper att det var jag, så han skrev till mig och sa att han var förvirrad XD Haha så jag sa att jag trodde det var hon men att det var jag (sanningens ord), men sa även att hon brukar skriva hans namn på random ställen XD Haha stackars vi e verkligen besatta av honom ♥
Eh... Märkte att det där om Jasper blev väldigt långt men det är lugnt! 8D
På tal om brevvänner fick jag brev från Soichiro i Japan idag också! :D HAN ÄR SÅ SÖT! Har snott honom av Greta, hehe.. Men Jasper skrev faktiskt till mig innan jag skrev till honom, så honom snodde jag aldrig 8D Ska svara på Soichiros brev så snabbt jag kan ^^, ♥
Kitteh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0