ze mormorn

Hola amigos! Jag ska börja med att tala om för er hur rar min familj är. Jag hämtade Elliot från dagis vid tre idag, och resten av familjen kom hem från Stockholm med mat från Mc Donalds. Till alla. Utom mig. Rart ♥
Sov hos Klas mormor i Salem igår. Det var festligt! Hans mamma ringde på kvällen och bad honom ringa vid halv fyra på morgonen för att henens mobil var död och hon skulle upp tillo jobbet. Så det gjorde han, duktig som han är!
Making breakfast! ... At 10 to 1...
Ena väggen! Haha jag tycker det var lite festligt, hon hade klippt ut bilder på blommor och satt upp på väggen med tapetklister xD
Nu ska jag gå och kolla på film med Jesso, hej så länge!
Veronica

Kommentarer
Postat av: Rebecca - väntar bebis i november!

DÅLIG stil med mcdonalds!!!

2011-10-31 @ 21:21:40
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Grymt dåligt stil med donken!!

Rudi ta ett foto på killen där man ser hans fejs, tack!

Puss

2011-11-01 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0