Nananah~

Bloggen fixade till sig igår så jag tänkte blogga mer, men det blev aldrig så eftersom det var så sent, haha. Jag är fortfarande kvar hos Nellie och Sophia, vet inte riktigt när jag ska hem :p Min enda plan för idag är.. att duscha och sova. Och blogga mera! Har ju inte hunnit med det så mycket i helgen eftersom jag varit borta ;)

Nellie är och rider och Sophia sitter här bredvid mig och har pms för att hon har klickat på någon knapp på datan så att hennes spel blev upp och ned, haha. ... nej tydligen är det hela data skärmen som är upp och ned.. Hon klicka på nåt skumt XD

Adios amigos, nu ska jag göra ett sånt därnt 30 days inlägg XD

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0