04-06/2010

Haha! Idag skickade jag en vänförfrågan till ******** ****** eller vad han heter. Han accepterade den, och sen skrev han i min logg ''Känner jag dig?'', jag baa ''Nej, men du jobbar på min skola :D'', och han baa ''Okej, då ryker du ur friends. Sorry :P'', och jag baa ''Haha :P''. Haha, först fatade jag ingenting eftersom jag är friendsare. HAHA XD Får väl försöka igen när jag är 20 :) Han är ju så snygg, han ser ut som Måns Zelmerlöw!♥
Love is a battle and it kills me..

(Kommentar: Blev lite osammanhängande där på slutet eftersom jag hoppade över en bit, haha XD)

Kommentarer
Postat av: Rebecca - väntar bebis i november!

hahaha störd du var :P pinsaamt ^^ och det var ett år sen haha :D

2011-09-28 @ 21:39:43
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0