20-01/2009

*********** ***** ringde mig och frågade om jag ville gå ut på promenad med hans illrar. Jag skyllde på att jag skulle vara med Malin. 2 veckor senare ringde han igen och frågade om jag ville komma hem till honom. Jag föreslog att vi skulle gå och kolla på faebook eftersom att jag inte hade någon lust att sitta hemma hos honom och glo i hans tak och för att jag hade tänkt att gå på matchen den dagen. Så jag åkte till honom först (misstag!). Han flirtade. Uuuuusch! Några killar från skolan såg mig på hockeyn med honom. De retar mig sååååå mkt och påstår att vi är ihop. Men det är vi inte och vi kommer aldrig att bli det heller!

*********** ringde efter ett tag igen och undrade om jag ville gå på hockey. För att avstå plågan sa jag:
- Jag skulle gärna gå, men jag har inte råd.

Tyvärr påstod ********** att han hade vunnit biljetter, så vad skulle jag egentligen säga? Killarna såg mig igen och nu är jag dubbelt så retad. Vad ska jag ta mig till? :O :(

(Kommentar: Det är allmänt känt vem det är, men vill inte hänga ut nån i bloggen XD Som ni ser är det en med ett långt namn i alla fall! Och förresten vet jag att det är mycket text-inlägg... Skulle lägga upp bilder men det fungerade inte :( )

Kommentarer
Postat av: linn c

hahahahah ja dööööööööööööööör verkligen

2011-09-01 @ 21:52:53
URL: http://yolinn.blogg.se/
Postat av: Rebecca - väntar bebis i november!

hahah ja hur många är det som har illrar liksom ^^

2011-09-02 @ 08:32:43
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0