23-02/2009 (kväll)

Halelulijah? Nja, don't think so! Dagen började väl sisådär. Det har varit bråkigt hela dagen. Vi åkte skidor. Det gick bättre än väntat, kände att jag hade kontroll. Ramlade 3 ggr, rekord! :D Asså, jag brukar alltid vurpa mera. Jag och Macce höll sams, hm, ovanligt! :o Lilla liften trasig.

Åkte långisar. Macce och Jeppe körde tävling och gav mig kritik hela jäkla tiden! Jag bad dom sluta men ack, nej. Tobbe e jobbi. De spelar ''plump'', så nu kan jag skriva så att ingen märker.

Tänker på Maria, brevvännen. Får berätta mer en annan gång. Huvet e tomt. Det är dags för dig att gömmas, KD!

Kommentarer
Postat av: linn c

aaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwww

2011-09-14 @ 16:24:53
URL: http://yolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0