23-02/2009

Godmorgon! Jag talar om vad klockan är och vart jag är snart...

Jag är trött på att göra den där listan! Kan bara snabbt notera att pappa i April kommer flytta in i en tvåa i Gnesta. Sjätte gången på 12 år jag flyttar med pappa ;-)

Sudäär... Jag sitter i sängen som inte tillhör mormor i Hede, Härjedalen.

Jag började skriva klockan tio över sju på morgonen (07:10), nu är hon kvart över sju.

Bara jag och mormor är uppe. Vi är här med Jesper, Marcus, Lotta, Emelie och Tobias. Vi kom hit igår. Wow! Bilresan var väldigt jobbig! Tjafs och gräl, hög musik och dålig musik. Vi stannade bara 2 ggr för att kissa.

Idag ska vi åka skidor! Wihooow! Det är första gången på ett år som jag gör det nu. Hoppas att det går bra. :)

Vi har inget vatten :(

Jaa nu har jag inte så mkt kvar att skriva, så jag får skriva ikväll!
Hejdå! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0