25-02/2009 eftermiddag

Hej! Jag har inte haft tid att skriva igår, men nu skriver jag i alla fall. Har en hel del att berätta! Igår åkte vi skidor & kom hem & åt & slappade. Efter en kort stund åkte Macce, Jeppe och jag långfärdsskidor. Vi åkte inte över vägen, utan vände där och åkte skogsvägen hem. Macce tröttnade efter en stund och åkte hem igen men jag och Jeppe fortsatte och åkte hela vägen upp till liften och tillbaka. De andra hade varit oroliga ;-) Vi slappade & spelade plump. Vi började också på en grotta.

Idag...
Jag gick upp. Vi åkte slalom i backen ca 3 timmar, åkte långisar hem och åt våfflor. Macce stannade ute och åt där. Senare gick jag och Jeppe ut. Jag var ute längst. Vi gick in för att packa eftersom vi skulle duscha uppe vid liften. Nu e vi hemma. Ses =D

P.s Nu heter du Cady. Fattar du? Kära Dagbok. På engelska K=ca D=dy (Hihi) Cady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0