28-02/2009

Vi åkte hem. Sov mkt. Gick snabbt. Var jobbigt. Hemma <3
Idag
Aa, nu är jag hos pappa (farmor och farfar). Farmor & farfar är som vanligt inte hemma. Den här gången har de lånat Björns lägenhet i Stockholm.
Som vanligt är jag barnvakt. Usch!
Igår badade vi. Setat vid datan. Knappt sovit. Gissa anledningen? Aa tv:n. Det är bara att inse att man aldrig kommer få sova ut när man är hos pappa...! USCH!
Jag ska få EGEN säng hos pappa! =D Eller är det bara en myt nu igen...?
Nää, nu vill jag hem.
Idag har Jessica födelsedagsfika. Detta är vad jag har köpt!
Vita örhängen (metall...?)
Vitt armband plast
Svarta örhängen trä
Mamma har bakat:
Morotskaka, moccarutor, kolakakor och mandelmarränger =D ♥♥♥
Mmmee emd e på radion!♥♥♥
(Kommentar: Pappa bodde hos farmor och farfar ett tag medan han letade ny lägenhet ^^ Och Greta hatar när man gör grubbar med ''=-ögon'', och det gör jag med, men upparligen gjorde jag det inte då! Men så ni vet gör jag verkligen ALDRIG sånna XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0