9/11

Då var man hemma igen då! Har tyvärr inga bilder att lägga upp, eftersom min kamera är hos pappa. Men ska hämta den nästa helg :) Igår var vi hos våra grannar Lars och Ulla, och så var jag med Maja. Vi cyklade ner till stranden och jag badade ^^ Vägrar att inse att sommaren är slut! haha ^^ Det var kallt, men ändå fett värt! Blev nog sista doppet för iår då D: Förutom det har vi typ bara hållt på på tomten, med gräset och så.

Och så var det 10 år sen terrorattackerna i New York idag.. ''Dagen som förändrade världen''. Har inte så mycket att säga om det eftersom jag bara var 5 år och inte har något minne om hur världen var innan. Men ändå, värt att uppmärkssamma! Jag menar, hur många gånger har man inte hört mamma berätta om den där dagen när hon kom hem från jobbet och grannen frågade om hon hade hört vad som hänt. Den dagen när hon bara satt framför tv:n och inte kunde tro sina ögon, när omkring 3000 människor dog. Den dagen var för 10 år sen nu. Jadu, har som sagt inte så mycket att säga om det eftersom jag bara var 5 och inte har något som helt minne av det.. Men man kan ju tända ett ljus för alla de som omkom då.. ♥

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0