Att rekommendera 8D


Igår visade Linn mig några låtar hon gillar på bussen, och hon bad mig göra ett inlägg med låtar som jag rekommenderar, så nu gör jag det! Hann inte igår, haha. Lägger upp 5 olika ^^
1. Boyce Avenue - Briane
Typ alla Boyce Avenues låtar är bäst, la bara den här eftersom då kan jag passa på att säga att jag vill att dom spelar den här på min begravning ^^ DON'T WORRY, det är ett tag kvar! Och inte för att jag tänker ta självmord, men den är fin. Det handlar om Daniels bästa kompis fru som tog livet av sig, hon hette Briane. Så vila i frid.. ♥
2. Osmo Ikonen - Better than reality

Finnar är bäst. FACT!
3. JTX - Love in America
Typ den enda låt ingen vet att jag lyssnar på...? Men nu vet ni 8D Den är ju fett skön, går bara inte att förneka ;D
4. Musiqq - Miljonārs
Musiqqs senaste låt ;D *misshandlar replay-knappen* ♥
5. Wonderful life - the city beyond
Eh... Det märks inte att fantasin tog slut på slutet va? Tänkte lixom att jag ville lägga nåt som ingen vet att jag gillar XD En människa som jag inte pratar med längre visade den för mig, gillar texten ;D Men den vore bättre om den inte var reggae tycker jag ^^ That's it! :D
Veronica

Kommentarer
Postat av: Rebecca - väntar bebis i november!

Alltså en jäkla massa snack om att du INTE skall ta självmord, men det är väl bra iallafall ^^ Love you

2011-09-16 @ 21:20:31
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: linn c

de va helt OK alltså :D

2011-09-18 @ 18:02:40
URL: http://yolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0