Day 06- 10 ways to win your heart~

Hm... Här får man tänka lite!

1. Be honest! Dude jag hatar när folk är oärliga bara för att inte såra nån. Det är ju värre att ge nån falskt hopp lixom ;)

2. Smell good! Haha stackars dom som inte gör det då! Nej men allvarligt när killar har god parfym! Hehehe ♥

3. Var dig själv ^^, Don't wanna fall in love with a lie, do you?

4. Acceptera mitt fangirlande! Du måste leva med det, för jag kan inte leva utan det!! ♥♥

5. Försök att hålla the convo alive! (convo är då mitt eget lilla ord för konversation). Jag vet att det är kinda mitt jobb också, men I don't want no awkward moments, so please, do help me! Hahaha asså jag tror seriöst att jag kommer övergå till att bara prata engelska om jag fortsätter såhär!

6. Tips! The ögonen say a lot!!

7. Man måste ju ha humor 8D Annars man baa.. eh... K. Typ så va (:

DUDE BARA 3 kvar, KOM IGEN NUUUE!! *avbryter för att ringa Anna* SÅ! Bio på torsdag blir det, just so yall know!

8. Make sure I know I'm the only one ^^ <---- Haha random I know XD

9. Var... straightforward! Säger man så? Nej men att man säger det man vill och det man känner utan att vara rädd för det ^^

10. LAST BUT NOT LEAST!! Don't be afraid to show feelings!

Hehehehe fick lite brist på fantasi, det märks inte va? Men nu är det gjort i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0