Kollar på idol~

Idol gör mig verkligen sur. För det första lovar jag att Mikael och Amanda kommer bli wildcards, trots att jag vill att Leonard, Emil och Hampus ska bli det D: Annars får man väl helt enkelt ta att heja på Moa.. Men tråkigt att det inte är några superawesome killar iår (nej, jag gillar inte tjejer). Jaja whatever, får fortsätta kolla och hoppas på att någon av dom som jag vill ska bli wildcards blir det helt enkelt!

Just det, har inte berättat om dagen, haha. Pappa hämtade mig i skolan och vi åkte och red med Sophia. Pappa gick lixom IN I SKOLAN. Folk stirrade. MENMEN! Pappa är ju då bara 42 så där har man nåt att vara stolt över i alla fall 8D
Kiddzizarna har setat vid datan i mitt rum enda sen jag kom hit, så jag har inte kunnat sitta nåt än. Men inatt blir det att vara uppe länge och (äta cocosbollar medans jag) spela(r) sims 8D För tro det eller ej, jag kom ihåg sims idag! Gör lixom inte vanligtvis det XD Så sjukt sugen på att spela, haha XD

Nu börjar idol! Adios ~

Kitteh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0