Landon Austin~

Ja jag har hittat en ny artist!! (Det var ju trots allt 4 veckor sen senast.)
Så ja, denna lilla Landon är 23, född 08-08/1988 i Dallas, men nu bor han i Nashville 8D *snokar runt på hans facebook* Tyvärr har min kära fader något utav en dampdata, så man kan inte ladda upp bilder... Får göra det sen ^^
Hur som helst hittade jag honom genom att jag random hittade den här covern på Skyscraper som han gjort med Luke Conard ^^ Landon är han i rödrutigt 8D Han är ju inte världens snygging, han har breda käkar och litet ansikte, men det syns inte i profil så då e han stek 8D
Han är inte speciellt känd om man säger så.. Men hoppas verkligen han blir det för han är underbar! ♥
Så söt, på hans facebook sida baa ''Hey I'm Landon! And I'm just really glad you're here :)'' AAW ^^
Neh nu måste jag nog försöka somna om.. Haha. Nattis!!
Btw, här är fler awesome versioner på Skyscraper 8D
http://www.youtube.com/watch?v=Zjsln7XG9b8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=fb-2WyPw70w&feature=BFa&list=ULMXl5-EL2zjA&lf=like-suggest
Alla är ju bättre än Demi Lovato i alla fall, gillar henne verkligen inte XD
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0