Nytt i sommar!

Som jag sa förut skulle jag ju lägga upp bilder på allt nytt i sommar! Blev inte riktigt så.. Båda jeansen ligger i tvätten och kan inte hitta bikini toppen.. Menmen! ^^
Jättedålig bild, I know.. Men det där är mina jättesöta ätpinnar och nudlar lite små random sådär XD
Har haft armbandet sedan tidigare, köpte Hello Kitty berlocken i Gamleby ^^
Fick smyckes skrinet av Jesso 8D
Ännu en dålig bild.. Becky & Andres köpte den här till mig i Ecuador, sprayade den svart ^^
Och så Japan t-shirten, från Linköping ^^ Den var rätt dyr faktiskt, men hälften gick till arbetet i Japan så det kändes ju ändå som att man gjorde en god gärning genom att skänka 200 (av Jamies) kronor ;D
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0