R.I.P Stefan Liv <3

Hejhej~ Nej idag kommer ni inte få några roliga inlägg för jag är deprimerad. Inte nog med att det spöregnar och mitt smink rann bort imorse, utan det här med hockey laget.. (för alla som inte vet älskar jag hockey)

För er som inte hört det ännu har ett plan med ett helt ryskt hockeylag störtat, och bara en har överlevt, Alexandr Galimov, han ligger på sjukhus nu.. Men det betyder ju lixom att Stefan Liv är död, han spelade i det laget.. R.i.p.. <3 Förvänta er inga fler inlägg idag, kommer inte hinna för jag ska deppa sönder ;( </3 Det är inte helt säkert ännu men förmodligen e det så..


Kommentarer
Postat av: linn c

deras coach eler nåt som var från kanada övverlevde antagligen om de e nån tröst :(

2011-09-07 @ 22:47:14
URL: http://yolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0