Röd ros

Tidpunkten
Sekunden jag såg dig den gången
Mitt hjärta stod stilla och du såg det
Du visste att jag tappat andan
Jag svävar och vill aldrig landa
Inte förrän benen slutat gå
Inte förrän hjärtat har slutat att slå

En röd ros
Röd som blod
Och tusen ord
Allt vill jag ge dig om du går med mig
Jag söker och jag letar
För jag ska hitta dig
Jag ska ge dig all min tid
Jag ska ge dig mitt liv

Leendet
Ögonen
Jag föll till marken
Jag minns den stunden för alltid
Och tills jag hittar dig sa jag lida
För jag kommer ju ihåg
Hur dina ögon svarade ja
Och hur mitt hjärta stod stilla ett tag

Jag tar en enkel utväg
Trots att den är pinsam
För det är bråttom nu
Och för sent för fler misstag
Jag har bara en chans och inga fler
Och det är därför jag måste klara det

Jag ger dig en röd ros
Röd som blod
Och tusen ord

Allt som jag äger och har lämnar jag för att vara med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0