Update!

Hello raringar! Förlåt att jag typ inte bloggat något i helgen men jag har inte haft tid! Klas kom ju i fredags så då kom Elin och Greta hem till mig och så kollade vi på idol och nån random film tillsammans ^^ Det var fest!

Så igår åkte vi till Torpa för att träffa klassen, men det var typ bara 12 pers som kom.. TRÅKIG KLASS! Men mina vänner är inte tråkiga (även fast dom inte var där)! Greta och Elin var sjuka, Alicia var hos sin pappa och Becka var i Uppsala, haha. Menmen! Vi hade det festligt ändå ^^, Torpa är ju då en strand, så vi typ.. grillade mahmallows och Erik lekte skogshuggare så vi fick lite värme på kvällen 8D Men DON'T WORRY! Vi är väldigt vackra och skötsamma så vi släkte elden innan vi gick hem 8D

Och idag.. Var vi typ på stan bara XD Vi skulle gå till Greta så hon kunde komma ut och leka MEN NEJ DÅ VAR INGEN HEMMA! Sorg ;(


HAHAHAHAHA jätterandom bild på Osmo Ikonen! Förlåt, men även och han är finne (och alltså allmänt awesome) så är han ju inte snygg! Menmen, han e töff 8D

Blev plötsligt på brutalt blogghumör... Så jag tror jag bloggar mer på en gång, hehe ^^,

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0