Dalahäst~~

Hellu alla barnen, och förlåt att jag inte skrivit eller lagt upp bilder så mycket på sistone! Ni har väl rätt att veta att idag var jag på stan med Greta och köpte en liten nyckelring med en dalahäst som jag ska skicka till Japser i Sinapore ^^ Jag är fett deprimerad för han ska åka till armén i 1 och ett halvt år om mindre än 2 månader D; Känns hemskt :(
Ska skicka brevet imorgon ^^

However, vi åt kebab (HEHEHE) för det är muemzhight :D


Mr. Perfect ♥

Kollar på idol, dom e i Linköping, min framtida hemstad~ Hehe

OH JUST KILL ME WON'T YOU?!?!?! Måste ut i stormen och kasta återvinningen efter idol och kasta återvinningen, NOOOOOOOOOOOEH!!!! :@

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0