Just because I said so

Seriöst vad vill folk mig? Orkar inte med nåt, jag e så trött.. D: Och nej, det här är inget deppinlägg som säger att jag vill ta livet av mig, för dels är jag inte så deprimerad. Och nej, det här är inget ''ojojoj vad jag är deprimerad, jag ska nog ta självmord'', för förresten är jag inte deprimerad, bara allmänt trött, och jag skulle aldrig ta självmord, tycker att det är det fegaste nån någonsin kan göra. Om man sitter i en sits man inte vill får man själv ta ansvar att komma ut ur den. ''Man ska inte skjuta puppan för att fjärilen ska komma ut'', just so yall know.

Neh men allvarligt jag hatar skolan, har typ panik varje kväll för jag vet att jag måste gå upp alldeles för tidigt, för att gå dit. Sen när jag kommer hem har jag tråk hela dagen och typ sover fast jag egentligen måste plugga.. Så spännande är mitt liv! Sen klagar bara mamma och Jamie på allt man baa JAJAJAJAJA, jag fattar pointen lixom -.-' BLÄEH, inget alls illa menat mot min kära familjkaka men ibland skulle det vara skönt att vara hos pappa på mammaveckorna istället. Pappa och anna-karin är sånadär som kan chilla utan att må dåligt av det, till skillnad från mamma och jamie.. Jaja what ever. Adios amigås~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0