Hos le kusinen!

Hejhej 8D Tänkte först säga förlåt för att jag inte bloggat igår (lördag) men sen kom jag på att jag gjorde det på morgonen, så det är ju lugnt ;D Skulle göra ett till inlägg, men internet slutade fungera, och jag kunde inte koppla upp det eftersom man gör det i pappas rum och dom sov D:

Hur som, igår var vi hos Anna-Karins kusin och grillade och lite sånt mys. Spelade wii med hans son Alfred också, han är 7 ^^ Så sjukt söt!! Tycker dock att hans föräldrar kunde döpt ungarna till något annat än Alfred och Märta.. :s

Tyvärr har jag inga bilder eftersom jag glömde kameran hemma, fail D: However, dom bodde på en gård mitt ute i ingenstans, och... kvinnan.. som bodde där (OKEIDO FÖRLÅT JAG GLÖMDE VAD HON HETER), hon har en butik där XD Och förresten bakade mazariner innan också! Jättefula, men smaskisa 8D

<--- Samu's happy face ^^

Då ska man rulla till affärn och köpa gurka och dipp till idol då ^^

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0