06-02/2009 Tidig kväll

Imorse var det jättemycket snö! Det var inte plogat, ingen slalom här =( Alla utom jag och Macce åkte till Ica i Hede för att handla. Vi grävde på grottan, som vi vill sova i. Självklart får vi inte det! ;-)
Plogbilen kom medans de var och handlade så när de kom hem åkte vi till backen & åt & sedan åkte vi slalom. Det var ganska opistat idag.

I liften var det två töntar. En sjöng jämt och jag är säker på att hon var utvecklingsstörd. Henne döpte Macce till ''Muppen'' och den andra till ''Skitungen''. Hon hette det för att en gång hade hon ramlat och Macce körde förbi och då sa hon:
- Hallå, får man inte skita ifred eller?


Skita! HAHAHA! Där är våra nya mobboffer!

Snön var mjuk och det var bara jag, Macce och Tobbe som åkte.

När vi kom hem spelade Marcus och jag 500 samt åt.

Nu spelar, Macce, Jeppe, Tobbe, Lotta och mormor plump. Jag och Emelie skriver dagbok. Hihi ;-P

Kom på lite på en sång. Nu ska jag skriva klart d

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Är du tävlingssugen? var då med och tävla på min blogg om två par lösögonfransar här! :)

http://powderpink.webblogg.se/2011/september/tavling-jag-lottar-ut-tva-par-losogonfransar.html

2011-09-23 @ 18:34:02
URL: http://powderpink.webblogg.se/
Postat av: jesso

disturbing smack ljud från ditt rum inatt.............

2011-09-24 @ 13:06:52
URL: http://jessicalenorefelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0