An inlägg!

Luuh! Kom på det att jag inte skrivit så många ''vanliga'' inlägg på sistone om ni förstår vad jag menar, haha XD Kan ju passa på att berätta att jag just pratade med min kära moster Anna och att det kanske blir bio på heron city på torsdag! Då har mamma nåt aloe vera partymojjsmojjs också men det ska väl gå och slingra sig ur XD
Och så ser man på idol då! Moa måste gå vidare, annars dör jag på riktigt! Hon är den enda tjejen som inte låter som dom andra lixom XD
Och så en kille som Greta (jag också lite, hehe) stalkar, han har fått en tjej, så igår satt Greta och grät typ hela dagen i skolan, och även idag. Fullt förståeligt! Han bor dock inte i Sverige så man får stalka över fb XD För er som inte fattar det är det väldigt kul. Jamie säger att vi lever i en fantasi värld där allt löser sig självt och man kan göra som man vill, men vet ni, den är så mycket mer lätt än den riktiga världen! ♥
Och så texterna jag publicerar på bloggen, de flesta är gamla och jag syftar inte på nån XD See Klas makes me very happy ^^, No, ni misstolka inte 8D Det är väl kinda.. official nu antar jag XD Awesome~ ♥
Jesso klagar på att jag inte säger nåt till henne, hon baa ''du är så tyst. Jag säger allt till dig om mina killar men du säger säkert bara allt till dina kompisar''. Så hon vet säger jag inte en massa till dom heller, men lagom 8D Det Jesso inte märkt är att hon och jag är väldigt olika. Jag är lixom ''Dancing my happy dance whenever I feel like it''-typen, och ''Locking myself in my room refusing to talk to anyone when I'm sad or mad'-typen. Tvärtom mot vad hon är då alltså, haha XD Och jag vet att jag skriver på engelska typ jämt, men det kan inte hjälpas!
Jag märkte just att det blev väldigt mycket text här.. Men det får ni leva med faktiskt! Nu är ni lite uppdaterade här ^^ Ha det gött!

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0