Un pasta de pollo

Kom hem för en stund sen efter att ha varit på Mimmos pizzeria med Jessica. Hon åt pizza och jag kycklingpasta, för andra gången idag haha ^^ Men jag är tjock så försöker  bli lite hälsosammare, så jag inte blir ännu tjockare XD Att jag åt kladdkaka när jag kom hem från skolan idag räknas givetvis inte...

Hatar skolan. Läskigt mycket. Usch. Fy. Bleh. Och det att vi måste välja gymnasie iår känns inte heller så bra ;/ MENMEN! Vet ni vad som känns ÄNNU MINDRE BRA? Jasper, min och Gretas vän från Singapore ska till armén om en månad och ska vara där i 1,5 år.. Skulle skicka en present till honom, så jag får köpa en och skicka en nu innan han åker ♥ Ska även skicka ett brev till min vän Yulia i Vitryssland! VÄRLDENS MEST KOMPLICERADE ADRESSER! Till exempel ''House number 16, flat number 148''. I was like.. Wtf :s

However...

Kwak Min Jun är Sydkoreas sötaste människa~ ♥

Ska snart plugga på spanska glosorna, nians första läxa.. Känns inte bra! Eller okej då vi hade läxa i biologi också men den gjorde jag inte för jag kunde redan XD
Måste dessutom packa eftersom vi ska till landet imorgon, så ni kan tyvärr inte vänta er fler inlägg förrän på söndag efter idag ;) Nej nu måste jag faktiskt göra allt det där! Adjö med er~~

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0