(Varning för långt inlägg that makes no sence)

Hejsan gott folk! Förlåt mig för jag inte har bloggat på ett tag :( Har helt enkelt haft annat för mig! Igår pluggade jag till musikprovet som jag skulle haft idag, men det gick inte, så det blev uppskjutet 3 veckor till! Helt okej ;) Var även hos tandläkaren igår, var tvungen att ta bort tandsten :( Det var lite obehagligt, har aldrig gjort det förut. Sen tar man ju röntgenkort också. Förut tyckte jag det gjorde jätteont men det tycker jag inte längre :)
Idag var vi på teater på förmiddagen, så vi missade alla lektioner innan lunch och även engelskan :D Var på stan med Greta efter skolan. Vi hämtade mitt id kort, åt på Nancy's, handlade och köpte godis som vi ska ha med oss till slöjden imorgon. MUMS! Köpte strumpbyxor, strumpor och en bh, inget som jag känner att jag behöver visa upp i bloggen XDD
Imorgon kommer Klas! Han är här över hela lovet, så det ska bli ytterst trevligt! Elin (min svikare till vän) sa inte at hon skulle till Öland igår och sa till mig att vi skulle träna imorgon e___e Så nu kan jag inte göra det, för jag tänker inte gå själv första gången! Får väl helt enkelt ta och göra det efter påsk :p
En annan människa som kommer till denna stad imorgon är Mikkel, en dansk vi träffade i Spanien 2005 XD Träffade honom och hans familj senast 2007, så det var ju ett tag sedan :o Han är i alla fall här för att ha en basket turnering. Första matchen är imorgon, men då är jag i skolan :/ Men på fredag ska jag gå och titta, det ska verkligen bli roligt! Men jag har en känsla av att det kommer bli väldigt awkward.. xD
Jag tror aldrig jag bloggade om när jag var på Minako e___e Hur som helst var jag där med Alicia, Greta, Linn och Lars i söndags. Det var i princip folktomt när vi kom dit! :o Men det var ytterst trevligt :) Fick ett par väldigt vackra örhängen av Alicia, ett presentkort på Lindex och en ring av Linn ^^ Lars den snåljåpen fick jag ingenting av! (Hoppas att alla förstår att jag använde mig av något som kallas ironi.)
Only I don't smile at pretty girls.. Neither at boys.. e_____e

Idag har jag varit med Madelene (min kära granne) :) Det var ytterst trevligt! Det var första gången hon var här, lite pinsamt eftersom det var så stökigt, haha :p Jag längtar bara tills nästa gång jag kan kommat till henne bara så jag kan gosa med hennes underbara kisse! ♥
Nej men gud, nu känner jag att jag skrivit ett alldeles för långt inlägg O____O Så nu ska jag allt ta och ge mig! AJÖKEN!
Veronica

Kommentarer
Postat av: Anna

Om du har någon helg här framöver då du inte har några planer så tycker jag att du ska komma hit och sova över. Det finns fyra katter att gosa hur mycket som helst med och jag kan göra flygande Jacob åt dig ( samt givetvis köpa lite ostfåglar och vitlöksklyftor om så önskas!) Puss Anna

2012-04-04 @ 23:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0