Hejmly

Som ni vet var Mikkel här på basketturnering. Dessvärre tror jag dom hamnade på sjunde eller åttonde plats :/ Såg inte den sista matchen. Det blev i alla fall att jag och Klas gick och tittade i fredags - ville gå och säga hejdå. Det var lite sorgligt faktiskt, och en aning awkward. När jag träffade honom med Jesso sa jag bara hej, och nu fick jag prata med människan helt själv xD Hur som har jag snott lite bilder från Jessos blogg som jag tänkte lägga upp. Hans lag heter ju då Hjemly förresten XD
Inte så bra bild men det är han längst fram där i svart ^^
Nu ser man ju inte hans ansikte men det var så jag mindes honom, så han har ju blivit ganska stor, så att säga. Men å andra sidan mindes han väl mig också så, med 7 kilometer långt hår och vita ögonbryn xD Okej, nu har Klas kommit tillbaka från stan så jag ska säga adjö. A
djö.
Veronica

Kommentarer
Postat av: Greta~ ^^

HAHAHAH ANDRA BILDEN 3<3<3<<3

2012-04-09 @ 21:06:49
URL: http://guruguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0