Meinen dagar

Internet här hos pappa är ytterst ofta cp, så nu bloggar jag om vad jag gjort de senaste dagarna. I torsdags fick vi sluta kvart över tio 8D Pretty awesome 8) Jag var på stan med Greta och även hemma hos henne en stund. På kvällen jobbade jag. Det var ytterst roligt! Men även ytterst trångt eftersom det var 300 pers och buffén var på tre olika ställen och jag hade den längst bort från köket XD Men det gick bra ^^
Oj vad spännande att jag inte har några bilder på den här datan och får ta en gammal.
Igår hade vi nationella i engelska, gick sådär :/ Slapp engelskan för pappa hämtade mig ett 8) Så i helgen har jag läst och spelat och imorgon ska jag hem. Det var allt, adjö!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0