Mitt påsklov

Hejsan! Har varit borta från bloggen en hel del eftersom Klas varit här, så jag tänkte bara att jag kunde summera mitt påsklov lite ^^ ... Blandat med lite random bilder!
Förra torsdagen och helgen: Klas kom och vi var hemma. På lördagen kollade jag på en av Mikkels matcher och på söndagen två. Det var trevligt 8)
Måndags: Sov hos mormor ^^
Tisdags: Var och kollade på hunger games med Molly, Klas och Lars. Molly sov hos oss. Jag skrev det aldrig på bloggen men innan vi åkte till Stockholm var jag med Klas och Elliot på stan. Köpte en tofs, en piercing och ett par örhängen. Kanske lägger upp det på bloggen lite senare, men jag har ju fortfarande ingen kamera! :o Kan passa på att säga att jag tidigare var totalt beroende av att köpa nya örhängen, och att jag därför har mer än 80 par.
Onsdags: Molly sov här igen. Vi tre spelade Monopol. Jag förlorade stort, vilket jag bara kan säga är ovanligt. Vi sov alla på golvet och kollade på New Moon. Det var inte kul att städa efter oss kan jag bara säga 8D
Torsdag: ... Gjorde inte mycket, sov hemma.
Fredags: Hämtade Elliot och passade honom. Sov hos mormor.... själv.
Igår: Sov hos mormor med Klas. Kollade på Sex and the city (y) Hittade boxen hemma hos mormor, har kollat på fem skivor och ska nog fråga om jag får låna den XD
Idag: Skulle gå upp 6 så vi hann hem till mig och hämta Klas grejer innan hann skulle hem, men försov oss till 8. Så här sitter jag i hans tröja, det är ganska mysigt ^^
Missade kvällen är din med One Direction igår så jag kollade på det nyss på datan. UEFGUGAWEHDGIWEUDG, VARFÖR ÄR INTE JAG DEN DÄR SARA!?!? Eller vänta jag vill inte, hennes mamma hade cancer och hennes syster var sjuk, började gråta när jag kollade på det D; MEN VARFÖR FÅR INTE JAG TRÄFFA DOM!?!? Harry sa att dom mår dåligt när dom kommer hit för vi kan så bra engelska. Han baa "The only thing we know how to say is 'kötttbulle'.'' Och Louis baa "Yeah, and 'vi älskar dig'." HGIYWGERY YREFGUYGE DYUGFEWIS. VARFÖR KAN DOM INTE ÄLSKA MIG?!
Ragequit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0