Colamacka

Jag läste just en oerhört frestande inbjudan av Anna.. Vad sägs om någon dag på helgen vecka 16? Förlåt att jag för mina diskussioner med Anna över bloggen, men det är sånt man får leva med helt enkelt :)
I torsdags hade jag slöjd. Bleh. BUT I SURVIVED! Gick helt okej, men nu måste jag börja virka hemma också om jag vill ha mvg :(
Började skriva det här inlägget för två dagar sen, men datan laggade fast och jag hann aldrig skriva klart det e___e Så i alla fall! I torsdags kom ju då Klas hit, så det känns ytterst festligt! Nu duschar han XD Vi... Åt gurka :)
Igår skulle Mikkel (dansken) spela en match tio över tre, så när vi kommer till tälje hallen hittar vi inte stället som han ska spela på. Så vi kollar på ett schema där det står att han spelar i Turinge.. Bra jobbat! Hur som helst spelade han en match i Gröndal 5 över sju på kvällen, så vi gick dit. Sen var vi och kollade när han spelade kvart över tre i tälje hallen idag. Det var väldigt trevligt! Saknar den där familjen faktiskt, vi får se om vi träffar dom i sommar. Han sa dock inte så mycket.. Klockan 8 ikväll spelar han sin sista match, så vi får se om jag går på den. Men Jesso ska ut så jag kommer va forever alone i så fall.. Hur som skulle det vara trevligt att träffa människan en sista gång :)
Ikväll var det tänkt att jag, Klas, Molly och någon skulle gå på bio och se Hunger Games, men eftersom tvärbanan och en massa tåg är inställda blev det inte så. Vi kanske tar det på tisdag istället. Hur som ska jag och Klas till Pershagen ikväll och sova där.
Fick lite dåligt samvete idag när jag gick på matchen eftersom det var meningen att jag skulle på stan med Klas och träffa hans farbror Janne. Så det var lite synd :/ När matchen var slut gick vi och köpte glass på donken 8D Sen köpte jag och Klas mackor på Nancy's som vi åt hemma 8D Men colan rann ut i hela påsen och min macka blev dränkt.. </3
JAJAJAJA, nu har jag bloggat hur länge som helst och Klas har kommit ut ur duschen så jag ska sluta! Walla heido.
Veronica

Kommentarer
Postat av: linn

make no babies

2012-04-07 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0