Vildaste helgen

Hejsan på dejsan. Stannar kvar hos pappa tills imorgon, förklarar snart varför.
Hur som det har varit en vild helg. Barnen har varit helvilda, framför allt Sophia. Hon vägrade att sova inne hos Joel och Alex så hon och jag trängdes i en säng. Sen började hon typ böla för hon inte hittade sitt gossedjur och gick och väckte pappa. De letade som galningar och till slut fick hon sova i alla fall. Självklart hade smartskaftet lagt ner den i täcket när hon låg i det -.-' Och pappa snarkade så högt så grannarna bankade -.-'
Här om dagen var det cirka världens storm ute, och smarta som pappa och Anna-Karin är har dom alltid fönstret öppet, hur kallt det än är. Så spegeln i deras rum blåste ner och det var glas överallt. WOOOOOOOOOOOOP!
Idag när Anna-Karin diskade stack hon handen rakt ner i ett trasigt glas så pappa och hon fick åka till akuten typ 10 imorse och har inte kommit hem än, dom kommer få sy hennes tumme. Så jag hade alla vildingar själv, JAAAAAA! Det var meningen att jag skulle åka hem med tåget när Nellie åkte till stallet men nu blev det alltså inte så och det är därför jag måste åka hem imorgon istället. Majs.
Imorgon ska jag till Nelly med Josefin och fira valborg där. Det kommer bli skojsigt! Det är fjärde året i rad jag är hos henne på valborg så det är mer eller mindre en tradition nu ^^ Nu ska jag äta en bulle och njuta av att  jag är ensam hemma (Nellie och Sophia har åkte hem och Joel och Alex är i stallet med deras mormor).
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0