Gymnasieskolan~

Nej men hejsan! Jag har inte bloggat på typ 20000 år men jag har ju då som sagt inget internet och Jesso får pms när jag sitter vid hennes data när hon är hemma.. Förhoppningsvis ser dock Becky detta och fixar mitt internet ^^ Är hemma hos Klas nu men ska hem idag :/ Igår var vi på Nora marken,typ en marknad XD Jag köpte en julklapp till Elliot och vi träffade Klas kompis som spelade bort typ massa pengar :)
Klas duschar nu sen ska vi väl göra nåt,så ska bara skriva om skolan lite snabbt om skolan. Går då hotell och turism på Stockholms Hotell och Restaurangskola. Det är trevligt, men lite nervös inför lektionerna som börjar imorgon. På serveringen måste vi ha korta naglar utan nagellack, vill dö :( Men det blir nog bra! Nu ska jag.. vänta på Klas! Tack och hej, leverpastej!

Veronica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Whtf???! Svinigt att man måste ha korta naglar, jag lider med dig ruuudi! Puss Anna

2012-08-30 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0