Med Klas

Vill börja med att säga hur mycket jag skäms över hur grovt lite jag bloggar. Är då med Klas nu så man vill ju ta vara på tiden! Han är dock just nu hos sin mormor och hjälper henne med hennes tv som hon inte förstår sig på, haha. Själv ska jag städa, så tänkte bara blogga supersnabbt först.
Jag och Klas åkte till landet med mormor i måndags och kom hem i onsdags. Själv ska jag dit nästa vecka med min moster och vara där tills mamma åker hem vecka 33. Sen börjar skolan! Är ganska nervös D: Men det blir nog bra. Klas åker hem på söndag också så nästa gång vi ses blir inte förrän skolan redan börjat :/ Jaja, nu ska jag städa mer, bloggar mer.. Någon gång i livet!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0