Nya posters

Har egentligen inte så mycket att skriva om så jag skriver bara lite kort. Klas åkte hem idag och när han åkt såg jag att han målat mustascher på Louis och Harry på en av mina posters </3 Tur för honom att det fanns en baksida på den också så jag kunde vända på den :( Gick dock och tröstköpte två tidningar med posters i. Tyckte nämligen att det behövdes :)
Snyggaste brodern ♥
Igår var jag och Klas på bio på Heron City igen. Egentligen var det ganska oplanerat, men vi hade inte något bättre för oss precis ^^ Vi såg Spiderman! Den var faktiskt riktigt bra ^^ Nu ska jag laga mat till Jesso och imorgon åker jag till landet och stannar antagligen där tills skolan börjar så vi får väl se när jag bloggar igen! Adioss!!!!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0