Runda arbetarmän in da house

Trött som en åsna men var tvungen att släpa mig upp ur sängen för ett tag sen för jag inte kunde somna om. Byggfolket håller nämligen på i våran källare och det är så himla lyhört här att det låter som att nån står i ens rum och borrar </3 Har redan ont i huvudet och tycker synd om alla som måste vara hemma medan detta arbete pågår! Jag är lite ledsen för efter att jag sminkat mig kom jag på att jag behöver tvätta håret innan jag åker till landet :( Får väl tvätta det över badkaret eller nåt!
Oh yeah
Nu skall jag inte blogga mer för jag måste städa och så och har inte ens packa sen! Antar att jag åker ner till affären och sitter vid datan nån dag, så vi får se när det blir! Imorgon ska vi i alla fall till Astrid Lindgrens värld ^^
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0