Saftkalas

Hola! Har gjort mig redo för saftkalas med gamla klassen, nu väntar jag bara på Klas. Men jag tror att han snart är framme ^^ Idag har det varit en ganska trevlig dag i skolan, förutom att vi hade spanskadiagnos som gick som en majs :( Efter 4 år med högsta betyg skulle det vara ganska pinsamt att bli satt i gruppen spanska 2...
 

(Tänkte lägga upp en bild på mig nu men jag såg ut som en majskolv så det fick bli en gammal på mig och Malin.)
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, antar att jag har det bra i skolan men det finns en del lärare som jag inte tycker om 8) Har väl pratat mer eller mindre med de flesta i klassen och den är väl överlag ganska okej! Fast min gamla klass är fortfarande bättre, bara så ni vet.
 
Även jag har fått den nya bloggen nu, och jag måste säga att jag blir sjukt provocerad av att det ploppar upp "sparat" var femte sekund -.-' Så provocerad att jag slutar blogga nu! ADJÖKEN!

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0