Söt bild - google rocks

HEJ HEJ HEMSKT  MYCKET HEJ. Sitter i skolan nu och vi kollar typ på film så det är väl inte sådär jättediskret att jag sitter och skriver men det gör inte så mycket 8) Trodde att jag jobbade för sista gången igår men så är det icke! Ska även jobba måndag och torsdag :) Tror jag ska hem till pappiryden på lördag, sen åker jag hem på julafton. Bäst för honom att han kör mig så jag slipper åka buss.. December har gått fruktansvärt snabbt och jag har inte haft så mycket tid att sitta vid datan, har typ bara pluggat. Men nu har jag bara en grej klar sen är det avslutning på fredag, WOOOOP. Jessica här i klassen är min bäste vän, även fast hon vinner på uno varje gång <333333
 
 
Klas kommer även någon gång i mellandagarna så det ser jag hemskt mycket fram emot! Vi ska gå på bio 8) Vet inte riktigt än vad vi ska göra på nyår men vi kanske ska till morfadern xD Okej men hejdå, potatissås!

Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0