Hei.

Hei. Hei. Imorgon har vi nationella igen, 3 timmar. Kul va? Förstår att alla känner sig ytterst taggade! Men so provet är i alla fall uppflyttat till nästa torsdag, yayay 8D
Idag kom inte Greta till skolan. Hon smsade Cica och sa det. Men aldrig mig. Fu Greta, fu. Jag fick idrotta ensam. Volleyboll, givetvis. Hatar det </3
Sen när vi gick till bussen gick vi förbi en grupp dagisbarn när Elin helt plötsligt baa ''är inte det där Elliot?''. Och det var det tydligen xD Dom skulle till brandstationen ^^ Så jag gick fram till honom lite ^^ ♥
Jag och Greta sa det på nyår, att det vore mycket bättre om man hade upp såna här i himlen på nyår, det vore så fint! Och dom stackars små kissarna skulle slippa vara rädda ^^
Nu var det tydligen mat, så jag tackar för mig 8) ADIOS!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0