Home Alone

Heisan. Nu sitter jag helt lonely här hemma hos Klas. Åt just frukost ^^ Har ingen aning om när han åkte men det var ju ett tag sen xD Jag trodde att dagarna här när ingen är hemma skulle bli sega och att jag inte kommer ha något att göra men så blir det nog inte xD Idag tänkte jag nämligen diska, städa hans rum, måla naglarna och duscha, haha xD Sötnosen, han hade lagt fram en handduk till mig på sängen innan han gick till skolan imorse ♥
Hejsan. Jag tänkte lägga en Sunrise Ave bild som omslagsfoto på facebook, MEN JAG HITTAR INGEN BRA D; Problemet är nämligen att Sami är extremt oattraktiv. Gud vilken hemskt fan jag är som säger det, men det är sant </3 Så jag får väl ta en gammal bild som den här där Janne fortfarande var med, MEN DÅ BLIR DET INGEN RIKU D: Oj vad jag känner att alla bryr sig!
Så istället lägger jag upp Landons nya cover 8D WHY YOU SO AWESOME!?!?!?
Nu skall jag faktiskt börja skriva på mitt so arbete. Judendomen och Islam, HERE I COME!!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0