Hos Klasse

Hejsan gott folk! Jag sa igår att jag inte skulle hinna blogga något idag men det hann jag tydligen 8) Klas sitter och spelar Cod och när man väl börjat kan man inte sluta tror jag! Fast nu kommer han, LAGG LAGG förstår ni 8)
Han läste vad jag just skrivit, blev glad för jag bloggade och hoppade tillbaka till Cod. Socialt förhållande vi har :)
Kände att det var på tiden att lägga upp den här eftersom vintern typ är slut 8D Antagligen bara jag som tycker att bilden är ytterst underhållande då jag är ensam om att älska Baltikum e___e MENMEN! Här i Stråssa är det minsann snö! Asskumt, typ 10 minuter här ifrån är det ingen alls så ba jaha :( Lite gulligt att Greta sa att ''hennes enda vän'' skulle till ''Strossa''. Du ska veta att jag saknar dig redan Gretolf :( Nästa gång får du följa med, du kan haffa Rasmus ;) (internt skämt ftw)
HIHIHIHI sant. Klas moder (höll på att även skriva kaka) och hans barn (syskon på ren svenska) städar huset. Får lite dåligt samvete eftersom vi bara ligger i hans rum.. Men å andra sidan är det bara typ hans syrror som har grejer framme 8) På tal om det mobbade dom mig för dom tycker att jag har en gammal mamma. Lite smått underhållande eftersom min pappa är 10 år yngre än deras 8))
Hehe. Igår år jag och Klas vitlöksbröd (y) Man luktar majs efter det. Men nu luktar jag asgott för jag har min nya parfym på mig 8D Sen åt vi det till frukost imorse också, men dom brändes :( Och så sov vi i 12 timmar inatt också, det var ganska skönt. Hm..
*Sudden ending*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0