Le weekend

Heisan. Hann tyvärr inte blogga igår för jag var i Estocolmo och var på bio ^^ Såg The Girl With The Dragon Tattoo. Asbra faktiskt, att dom höll den svensk och så 8D Men Det lät så fult när dom pratade xD
''Where are you going?''
''I'm on my way to Skellefteå''
HAHAH ASFULT xD
This is a gay-y picture. Me gusta.
Idag ska jag hem till min kära vän Linn och sova där ^^ Ska bara låta håret torka, packa och gå med återvinningen :( Men det kommer bli fest! :D
Btw, förut la jag ju upp en bild på Samu när han var liten och ragea för att jag inte hade den på Clayton när han var liten, men nu har jag det! xD
Så ful att han blir söt ♥
MEN VARFÖR VÄNDER BLOGG BILDERNA FÖR, FUUUU
*rage quitar*
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0