Les randoms

Hejsan.
Gamla såkart, får säkert G på nästa :( Hade engelskaprov idag också. Gick la helt okej tror jag xD
hwgausdfguyfgiuhfiug fhberuhfv kKAN BLOGG SLUTA VÄNDA MINA BILDER NÅN GÅNG ELLER? D:
Idag var Klas i skolan ett tag. Det var fest 8)
OH GAWD asrandom men jag hitta den där tortellinin på tempo, åt dom alltid hos pappa när jag var liten, ÅHÅHÅHÅH *nostalgi*
Tror jag sa nåt om det förut men de är iaf det fina krossade pepparkakshuset..
akiyewsdfivbdikufgh bgeiors gibkvj hnkidfgjb n . Men snön börjar iaf försvinna nu 8)
ÅHÅHÅ vad jag känner att allt blir sammanhängande i det här inlägget eftersom jag verkligen har lust att skriva om allt 8D
HEHEHEH ytterst underhållande. En gång när jag cama med Klas ^^ Hans tröja där förstår ni (y) Eller inte men jag orkar inte förklara :(
engelskalektionerna med Greta ä r alltid lika givande (y)
Nej. Klas är här så nu ska jag faktiskt ta att försöka vara lite social. Åker hem till honom imorgon (YAYAYAYAY) , men tar datan med mig i alla fall, så jag har nåt att göra när han är i skolan ^^ ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0