Majsig håltimma igen

Insåg just att jag inte bloggade nåt igår e___e Var för upptagen med att spela Sims innan jag åkte fån pappa xD Vi var och åkte skridskor igår igen, men i ishallen. Så lite varmare var ju det i alla fall ^^ Sen igår... Åt jag tortilla chips. Det är gott. Sen var jag med Ellie också, han var så himla söt och snäll igår ^^
Nu är jag hemma hos Elin med henne och Greta igen. Erica, WHY YOU NO FRISK? D: Har prov på ryska revolutionen, mellankrigstiden och andra världskriget på torsdag OCH JAG FATTAR VERKLIGEN INTE HUR JAG SKA KLARA DET D; Har lixom inte ens börjat göra frågorna till andra världskriget :( Och sen börjar nationella imorgon också D:
Okej jag saknar min lilla Nathan jättemycket, hur söt är han inte på en skala? Sen saknar jag Klas också. Han har bytt profilbild på facebook. Han säger att han är ful. Det är han inte. :'3 ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0