Melodifestivalen

Känns ju friskt att jag gick upp nio imorse, eller..? Fy. Jag mår illa :/ MENMEN! Sitter här och kollar på Melodifestivalen, så himla värdelöst. Youngblood lixom, wtf? Dom kan ju inte ens sjunga :( MEN NU KOMMER MATTIAS SOM INTE GICK VIDARE SÅ ADIOS! Så.. Nu har jag kollat på han. Dåligt att han sjöng på svenska :( Men vem älskar inte Mattias lixom?
Förresten ska jag försöka göra mer kategorier, tycker jag bloggar alldeles för okatigoriserande D:
Det är sant :( Måste sätta igång med biologin idag :/ Men igår var jag i alla fall asduktig och skrev massa av so:n på datan 8D
Igår år vi hamburgare, så det blir det till lunch idag 8)) Eh.. Igår kollade vi på The Godfather och sov en massa (y)
STÖR MIG LIKA MYCKET PÅ DET DÄR VARJE GÅNG FÖR DET FINNS JU BARA EN LEDIG PLATS SDGASDGFCJegbsxl
Och förresten drömde jag om UppCon när jag vaknade! Drömde att jag och Greta sprang till kön och kom typ först in och Greta stod och bölade och gud vad jag längtar D; ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0