Min lilla helgkaka

Hejsan! Igår hade jag och Linn det ytterst trevligt! Vi satt och kollade på lite olika saker på svt play, sen på melodifestivalen ^^ Dom bästa som gick till final den här veckan också, WOOOOHHOOOO ULRIK FOR THE WIN!
Idag gjorde vi inte så mycket, kollade på solsidan, hehe ^^
LÄNGTAR TILLS UPPCON DDD:
Sen var jag med mamma och Elliot på Elliots simskola ^^ Det var festligt! Men lite skumt att det var på sjukhuset e___e HOWEVER! It was muy festligt. Sen fanns det dusch med draperier och en som man kunde låsa om sig också. Så man slipper se skrynkliga tanter duscha menar jag, det är nämligen ganska obehagligt..
ASSÅ ÅÅÅH kom och tänka på det här nu! Förra veckan köpte jag och Greta tortillachips med ostdipp. HUR GOTT? Det är dessvärre slut nu :(
FML. har tre prov i veckan D: Sen Romme på onsdag! Och sen kommer Klas på fredag, så nånting har jag ju i alla fall att se fram emot ^^ ♥
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0