Mina grejer från Thailand

Nu äntligen kommer det bilder från vad Jesso köpt till mig i Thailand och mina surprises! De flesta vet nog redan vad det är, men ändå ^^
Lösögonfransar på beställning 8D
Halsbandet där är från mormor som matchar till den första av mina surprises, som jag ska ha på skolavslutningen..
Men här emellan ska jag passa på att säga att jag var hemma hos min kära granne Madelene idag och att det var väldigt festligt! Men nu är Klas här så jag ska skynda mig att blogga ♥
Mina egendesignade klänningar, WOOPWOOP! Har gått runt och varit asexcited hur länge som helst, så har jag äntligen fått dom nu 8D I början hade jag tänkt att lägga upp dom tillsammans med skisserna, men bilderna på skisserna ligger på den andra datan :/ Bilderna är på Jesso eftersom jag var för latför att ta kort på mig själv i dom xD Dom ser bättre ut i verkligheten också ^^ Hade tänkt att ha den första på skolavslutningen, den andra på avslutningslunchen och den sista på UppCon (som Mimmi klänning). Nu behöver jag bara ha Mimmiöron ^^
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0