MW3 e___e

Jaha. Klas kom hem med Rasmus så som sitter och spelar mw3. Får väl fortsätta nörda bilder då.. Har ju då setat på tumlbr hela dagen tills nu. Förutom när jag åt kebabpizza (y) Speaking of which, när vi skulle köpa pizza frågade Klas mamma vad ''Therese skulle ha?''. Lite underhållande. Jag kanske är lite lik henne, vem vet!
HEHEHEHEHEHEHE. Dödar alltid simmar jag inte vill ha så :'3 MEN DET ÄR SÅ DÅLIGT PÅ SIMS 3! Skulle döda en oönskad unge så sa socialtjänsten att dom skulle ta alla barn, i tvåan tar dom lixom bara det man inte tar hand om :( Haha gud vad hemsk jag låter! Men jag håller ju då på att göra min familj, så då kan man inte ha en person för mycket. Sp jag ska vänta tills den blir vuxen och döda den då xD
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0