På tåget mot Örebro

Heisan meinen folken. Nu har jag faktiskt hur mycket tid att blogga som helst nästan 8D Men imorgon blir det nog inget. Sitter på tåget från Stockholm till Örebro med Klas och hans småsystrar Sara och Selma ^^ På andra sidan av oss sitter världens sötaste asiatbarn, vill äta upp dom! ♥
På tal om det har jag ju då två halv asiat kusiner WOOOOOOOOP känn er avundsjuka! Fast den där bilden är 5 år gammal så xD
Det känns ju underbart att man gick upp kvart över sju på en lördag (y) Det var meningen att vi skulle gå upp tidigare men det orkade vi inte! Så vi åt hos hans mormor och jag har inte ens sminkat mig :( Känns ju lite jobbigt att man kommer få vänta på det andra tåget i Örebro i typ 50 minuter också, menmen!
yejj säger Klasse.
Sitter här då då och längtar efter sommaren D; BLEEEEEEEEH D: Nei. Nu ska jag kolla vlogs och tumblr så jag slutar vara osocial någon gång 8)
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0