Passar Ellie

Eller..? Inte riktigt. Mest Jesso gör det, men jag tycker bara det är rättvist för hn har ju inte träffat honom på så länge. Hon kom hem imorse med en massa grejer till mig som jag ska visa på bloggen sen ^^ Idag var vi med klassen i Älvsjö på Stockholmsmässan. Dom sa att vi skulle kolla på massa yrkesgrejer inför gymnasiet, men det var typ bara folk som stog och sålde en massa saker. Om man hade vetat det hade man ju tagit med sig pengar, men nej -.-' Det slutade bara med att jag, Elin, Natalie och Josefin satt och åt choklad hela dagen istället :'3
True story :/
Nu sitter jag, Klas, Elliot, Jessica, Rebecca och Nathy Pathy i vardagsrummet och kollar på tv och tjockar oss med chips och cola. Eller jag har inte ätit nåt än, men nån gång i livet så!
Jag och Klas satt just och gjorde hans gymnasieval. Hoppas verkligen han kommer in här så han kan flytta tillbaka D:
HEHO som om man tänker så :(
Nej nu skall jag icke blogga mer. ADIOOOOS
Veronica

Kommentarer
Postat av: Greta~^^

Asså på den sista bilden, varenda gång jag ser den så tänker jag bara på att hon har en Hello Kitty tatuering på foten :((

2012-02-21 @ 22:01:22
URL: http://guruguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0