Skridskor~

Hejsan! Idag är det en ytterst trevlig dag :) Igår var datorn arg på mig och ville varken få igång sims eller internet, men idag funkar båda ^^ Tog bort allt jag spelat på sims för jag gör min släkt LOLOLOLOL, spännande information va? 8D
Igår natt satt jag och pratade med Jesso ^^ GUD VAD JAG ÄR AVIS PÅ HENNE D: Hon satt lixom på verandan i Thailand och drack 856945646 liter vatten för det var så varmt, skulle gå och bada med min kära mormor :( Sånt som hon har gjort idag. Själv har jag åkt skridskor på sjön. 10-. Det var visserligen trevligt men JAG VILL OCKSÅ TILL THAILAND D: Sen ska jag få hem SURPRISES till er (som inte vet vad det är) ME SO EXCITED! ♥♥♥
Hm.. Mitt hår är smutsigt. Imorgon ska jag hem igen :( Okej datan vill inte ladda upp bilder D;
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0